Du har en sån där skön röst att lyssna till

Jag har fått höra att min stämma är väldigt skön att lyssna till och det finns faktiskt de som vill att jag ska bli radiopratare. Kan ni tänka er det? Mig i radion babblandes hela dagarna... jag tror i alla fall inte att det skulle vara någon brist på samtalämnen, för hålla låda det kan jag. Men att folk verkligen vill lyssna till min stämma dag in och dag, ja jo kanske varför inte. Fast så som den låter nu tror jag nog att vi lägger radiopratandet på hyllan det lät nämligen så här när jag klev in på första lektionen idag... -Ah men det var väl en härlig stämma du har fått efter lovet. vad du gjort behöver jag inte fråga va?


Ska vi säga Bandit?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0