alldeles för lat för skolan

Igår var det en dag som hette duga, jag vaknade vid 8 men drog mig till 13.00. Då förflyttade jag mig från sängen ner till tvn och där höll jag mig bänkad hela dagen med ballerina kladdkaka och ett stort glas mjölk, och inte att förglömma chipsen som Helena och jag smällde i oss till Baksmällen. Guys, we dont remember, rememer?
Sedan vid 17.30 blev jag upphämtad av Maira och Agge och vi begav oss till globen för att se Bounce the last show. och den var helt jävla awesome! Något mer som var awesome var att mamma kom hem från värmalnd med min puff! YES!

Och idag har jag bara legat och degat i soffan, igen. eller ja jag har ringt OK-banken, skatteverket och såklart zappat med fjärrkontrollen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0