Tuta och kör, det är ingen som hör

Det börjar bli dags att röra sig, och jag är nu helt klar. Eller nästan i alla fall, ska bara måla naglarna svarta som vanligt. På med naglacken igen så att man inte ser skiten under naglarna. Jag får ju varken ha långa eller naglacksmålade naglar på jobbet, men eftersom jag är ledig imorn så kan jag måla på med svart igen.

Oj lång förklaring om ingenting, som om ni skulle bry er om mina naglar, svar Nej. Jaja jag är som sagt nästan klar, men väntar huvudsakligen på Ms Thirteen som ska komma hit sedan beger vi oss till Gusten.
Och det ryktas om att Björling och Klunken varit där ett par timmar redan, så vi hoppas på runda fötter, glatt sällskap, klackarna i taket och kanske ett par sneekers i hallen när man vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0