Sometimes all you need is a break

Så länge höll jag mig borta från bloggen... 3 dagar nästan 4, och jag som hade bestämt mig för att hålla mig ifrån datorn eller iaf internet och för er som försökt få tag i mig så har jag bara haft igång mobilen vid enstaka tillfällen och aldrig länge. Tanken var att jag skulle hålla mig ifrån ALLT hela veckan ut, men så länge höll det inte. Men jag tänker fortsätta med avstängd mobil ett tag till för jag älskar tystnaden och att inte hela tiden känna sig bunden till något, det är en befrielse.

Under denna korta period och rannsakande av mig själv, instängd och isolerad på mitt rum, har jag kommit till insikten att jag har bra vänner, jag har underbara vänner, men jag har oxå insett att jag har haft bra vänner och att alla är värda en andra chans.

Vad som gäller angående min skola så vet jag fortfarande varken ut eller in. Men jag står och väljer precis som vid ett vägskäl, höger eller vänster? Stanna i skolan och kämpa trots att situationen ser ut som den gör och troligtvis inte kommer att gå mot det bättre eller så kan jag välja att hoppa av och göra något med mitt liv, men utan utbildning? Inget av dem lockar mer än de andra.

Men jag tror dock att detta är något jag fundera mera på och förhoppningsvis ska jag på möte med skolan i kommande vecka, och jag hoppas att saker och ting klarnar och faller på sin plats, men fram tills dess ska jag umgås med familjen. Imorn åker vi och firar en av alla kusiner.

Peace out, see you when I see you


Kommentarer
Postat av: Isabelle

jag tycker att vi faktiskt kan fixa skolan och så att det blir det till bättre :D vi måste möta Jensen med aggression och stå fast. Det kmr bli awsome <3

2009-09-19 @ 18:08:07
URL: http://isabelleeriksson.blogg.se/
Postat av: anna

haha du är la go du! :D

2009-09-20 @ 02:01:55
URL: http://taenbira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0