busy woman

Kräftskivan i fredags blev verkligen lyckad! önskar att jag kunde varit med hela kvällen men ska man up 8 dagen efter för att jobba i 8 timmar så behöver man sömn. Men det lär ju bli fler gånger.
Så lördagen spenderade jag första delen på jobbet sedan drog jag hem till Gaffen och chillade där ett tag tills det var dags at dra hem igen eftersom jag även skulle jobba på söndagen. Men det blev bara 2,5timme eftersom AIK spelade cup semifinal och det blev en riktig rysare med nerverna utanpå, men vidare till final är vi iaf.

Och nu är det måndag och jag är hema från skolan eftersom jag har ont i fötterna, blåsor överallt. Så då pallar man inte sleva in till stan för att gå i skolan. Men ändå så måste jag ut med hunden på en promenad. Och jag kan lova att efter det blir jag liggandes. Iaf tills byggisarna kommer med nya fläkten, då ska jag hunsa runt dem och säga vart den ska stå.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej Lilla Ö, ska jag komma förbi med din plånbok?! Jag smsar dig snart, PURRE

2009-09-07 @ 11:58:50
URL: http://sofiegauw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0