Avskedskalas

Hej då Lillebror, hej då Djurgårn! Det är dags att ni hälsar hem, hem till superettan.
Och kommer ni ihåg tidigare inlägg, ja här kommer några utdrag..
2009-05-19 @ 12:38:18
Åhh! Vad skönt med vinst igår. Sitt ner djugårn för ner åker ut iår.

2009-05-18 @ 09:12:43
Jag har en jojo den kallar jag djurgården. Först går den upp sedan åker den ner igen...

2009-04-21 @ 18:27:49
Jag måste bara tillägga att det blev ett och annat skrattanfall när jag öppna tidningen imorse. Jag såg resultatet från gårdagens derby match. Nu mår jag gott här hemma, kriget är i full gång, AIK VS Djurgårn, nu vet jag att sommarn inte är långt härifrån. Det luktar gärsgårdsserie för djurgårn. Men man ska inte ropa hej innan man står i farstun. Det har ju trots allt bara gått ett par få omgångar, 4st. Fast man kan ju ropa när man står i porten.


Jodå nu ropar jag fan HEJ! Vi ses imorn! Då jävlar ska vi sleva på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0