75minuter för tidigt i skolan

När jag kom till skolan idag insåg jag att jag tagit fel på tiden, jag var i skolan 7.45 men tydligen så började jag inte förens 9.00 så det var bara att slänga sig på en av jensen ljuvliga soffor och sova en stund. annars blev det bara en lektion idag eftersom jag valde att åka till sumpan och käka lunch med Emma och Maria, Carro var inte med eftersom hon var hemma och åt lunga. Men jag får sällskap av henne nu istället, via msn. Hon langar den bästa Powerwalk musiken så alldeles strax skall det ut och powerwalkas.

Carro you the fuckin best och du förtjänar bara det bästa, inget annat.


Kommentarer
Postat av: marren

mina fina grisar. NÖFFNÖFF

2009-09-03 @ 23:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0