Tuff luck if thirteen aint your lucky number

Var iväg en sväng med Maria till det "nya" Sollentuna C, och det var inte mycket att hurra för än så länge. Food courten bestod av 4 kanske 5 resturanger, så jag och Maria tog våra kurrande magar och hoppade på bussen till Kista där det blev sushi och pannkakor, mumma!
Efter maten trallade vi runt och spanade in olika butiker, och ohja! visst blir man sugen på shopping men vi höll i plånböckerna, sedan kom Matte och hämtade upp oss, han släppte mig här hemma och åkte vidare med Maria så nu ligger jag ensam i min säng och funderar på hur jag ska göra med mitt hår. Maria ska iaf få klippa det imorn om hon har något ledigt pass på salongen. Byte av hårfärg får nog vänta lite tills jag bestämt mig och för den delen har pengar att lägga till det. Just nu ser det ändå okej ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0