Sittjumpa och stavgång

Som vanligt efter en händelse full helg så finns det mycket att berätta.
Lördagen började med jobb och då brände jag mig på soppa, armen bublade upp och aj så ont det gjorde. Men sedan vände oturen, AIK vann dubbeln och jag kunde ine varit mer glad och det var riktigt kul att se Joos springa runt med Svenska cupen skylten.
Söndagen bjöd på två vinster, en morgon vinst för flicklaget 23-2 mot USK och under kvällen vann även vi juniorer mot USK, med 9-4 och jag gjorde 3 utav målen. Skönt, nu kanske måltorkan äntligen är över?
Och Idag måndag har jag bara legat hemma och degat eftersom jag hade feberfrossa inatt, men det stopppade mig inte från träningen idag.

P.S. Frida våra tankar går ut till dig, och vi önskar dig lycka till på sittjumpan med pensionärerna!


Brännskada dagen efter.                      Brännskada idag......

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack ska du ha hjärtat, de värmer oerhört!

2009-11-10 @ 13:57:06
URL: http://fgauw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0