Sicko


Hostattack efter hostattack väckte mig inatt så det blev inte mycket till sömn, därför blev jag hmma idag och sov lite extra länge men vid 13.56 tyckte jag att det var dags att gå upp men det var med ett tugnt huvud och sömniga tankar. Jag var ite riktigt hemma i huvudet och jag inte visste bättre skulle jag tippa på att jag tagit något. Så med tungt och snurrigt huvud satte jag mig nere i köket och började läsa på min engelska bok, men avbröts efter ett tag då magen började kurra så fram med smörgåsjärnet och det blev varma mackor till brunch. Tillbaka til boken, men stördes snabbt igen då tanken om att maila till skolan dök upp i huvudet. Så upp och hämta datorn för att slänga iväg ett mail, och sedan kom Ida och mamma hem, det blev fika och jag visade I&M mina tovor i håret så mamma hjälpte till att kamma ut dem. Så nu är håret borstat och lent igen.
Så...där...varsegoda där har ni min dag och nu ska jag fortsätta med att läsa på boken som skall vara utläst tills imorn, bara 2/3 kvar! Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0