Just this night...

Nej du inget besök från John Blund inatt, han valde att komma först vid 6tiden imorse så när alarmet ringde imorse var jag inte snabb med att gå upp och bege mig till skolan. Nej jag låg kvar och väntade på att han skulle komma tillbaka till mig och efter ett tag så kom han, och då jävlar fick jag sova...fram till 13.05.

När jag sedan klev upp och utanför min sovrums dörr så mötte jag av doften från nybakta lussebullar, härligt! Det blev en, två mackor + en lussebulle till frukost. Nu ligger jag i sängen igen och bara degar, lyssnar på drömmar av guld och tänker att livet inte kunde vara bättre, men jo det kan det. Jag kunde ju få sova om nätterna, men annars är livet tipp topp just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0