Is this what it's all about?

Sitter hemma i köket och äter frukost, hunden ligger deckad på golvet efter en riktig långpromenad. Jag ska alldeles strax börja med lite skolarbete och sedan ska jag väl börja röra mig mot skolan.
Jag har även lovat Matilda att baka banansockerkaka idag så det för bli sen när jag kommer hem men jag ska även hinna med att städa rummet, så jag antar att jag kommer att ha fullt upp hela dagen+kvällen.

Ringette: Match i söndags mot järna, det blev ett riktigt slagfält där ute. Trots slag, slängda klubbor, otroligt många slashings och många komentarer så tog vi hem segern med 13-2. 2 mål för min del, och ett av dem var ett riktigt skolmål, ett riktigt snyggt alltså.
Träning igår och då försvann skridskor men hittades senare i team 97 förrådet. Och på träningen var det 7 tappra utespelare +1 målvakt som slevade på inför finland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0