Dude, where's my car?

Vaknade runt 12 idag och då var det snabbt ner till köket, i med macka sedan snabbt iväg till Silverdal och Maria. Trots att mitt hår behövs klippas minst 1 dm så klippte hon bara 3 cm som tur var. Tur att man har vänner som är frisörer för då kan man få som man vill, annars klipper de bara av håret rakt av. När Maria var klar med mig så kom mamma och hämta upp mig och det blev sushi till lunch. Raka spåret hem efter det, ny musik ipoden och sedan ut med Dante på långpromenad längs vattnet.
Nyss kom mami och jag hem från ICA, där vi handlat massa mat och julmust! Julmust fattar ni? Asså julmust, det är sjukt. Men jag ska iaf dränka mig i julmust idag, jag och Maria.

P.s. till alla er där ute som klagar på att jag är ute och gör saker när jag ska vara sjuk. Jag är inte sjuk! Jag kan bara inte sova på nätterna, så ta er i brasan jag gör va fan jag vill!


Kommentarer
Postat av: angelica

KÖR BARA KÖR

2009-11-07 @ 00:57:32
URL: http://angelicaffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0