Stå rakryggad och du kommer långt.

Fyfan asså, brudar! Fyfan, kan inte nån bara ta och utrota oss? Nej fyfan asså säger jag bara.
Aja skitsnack är alltid något som kommer att finnas bland oss alla, men så länge du kan stå för det du säger så tycker iaf jag att det är ok, men något som absolut inte är ok är att säga massa saker och sedan lägga skulden för det du sagt på någon oskyldig. Fyfan för sånna brudar! Ska vi sluta en pakt? Pakten går ut på att ingen av oss beter oss så, ska du säga något så ska du stå för det, du ska kunna säga det rakt upp i ansiktet till personen du pratar om... jag har redan spottat i min handlfatat och väntar nu på att ni ska skaka min hand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0