Jobb jobb och ont i fötterna

Hela helgen har kretsat kring jobb! Vi firade Ellen i fredags men redan efter den bedrövliga hockeymatchen var ju jag tvungen att bege mig hem eftersom jag skulle jobba lördag morgon. Upp med  tuppen och jobb 10-17 sedan hem byta om och 17.45 plingade jag på dörren hemma hos famlijen Jobs där jag skulel vara barnvakt. 18.30 var jag och de 2 barnen +hunden Sune hemma hos la casa Ulfheden för ringetteavslutning, vid 21.30 gick vi hem till Jobs igen och bänkade oss framför tvn. Vid halv 2 kom föräldrarna hem och jag brummade hem på min lilla moped. Upp med tuppen igen och jobb mellan 10-17. Hem, slappa lite framför tvn, käka thaimat och nu sitter jag hemma hos fisalisa aka SPOTTLOSKAN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0