Innan john blund kommer och sveper iväg med mig

så ska jag bara berätta att idag sprang Sannekorven och jag runt i stan som yra höns och letade efter ett tryckeri som jag tydligen åker förbir nästan varje dag med bussen. Men vi fick våra tröjor in på tryck i alla fall så på tisdag är de klara. En mindre sak att tänka på nu.

När jag kom hem från barnvakteriet så tog jag och madre en sväng till kista och införskaffade lite nödvändiga prylar till resan, dvs solskyddsfaktor, hudkrämer etc. Och jag fick en bikini med ENGLAND tryck på, så nu är Sanne sjukt avis och hotar med att slänga av mig från planet. Nej, hon är allt annat än glad eller för den

Kommentarer
Postat av: sanne så klart, vad annars?

du är rätt införstådd med min åsikt om biki fanet!

the groudge killen kanske kommer, eller hur FAN de nu stavas. fuck.

2009-05-27 @ 23:01:30
URL: http://barasanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0