hit och dit men du kom ändå aldrig ända fram

Farao vad jag har flängt runt idag, eller flängt runt och flängt runt. Jag har ju inte hetsat mig fram precis. Utan jag har lunkat, jag det har jag gjort, jag har lunkat fram i egen takt. Efter jag hade varit uppe på HLD så åkte jag iväg till banken och fixade med lite papper. Sedan blev det en liten promenad hemmåt, jag hann nästan ända hem innan jag blev uppplockad av Hörberg och Ida och bilen styrde mot solna där vi gick runt och letade present till Ellen. En sväng till stinsen blev det oxå, och när vi kom hem så tvingade Hörberg mig att klipppa hennes hår och det blev, tro det eller ej, bra faktiskt! Okej att klippa långt hår som mitt eget men hon har ju för fan kort hår! Nej nu ska jag ut till tvn, hockey ju!

Juste, Sanne säger att hon ska brittvägra nere i alanya och till det har jag bara å säga, jag dansk/norskvägrar isåfall! Det blir bara hon och jag helt enkelt. Sorry grabbar, livet är hårt ibland om man inte är svensk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0