hemma från landet men ingen lugn stund än

Jag har haft en underbar helg ute på landet och jag längtar redan tillbaka dit. Jag satt bara vid datan en ända gång och det var för att skriva på min engelska uppgift som jag fortfarande sitter med då den är uppdelad i olika moment. om en timme ska den ligga upplagd på online och redo för betygssättning. Skönt att betygen sätts snart och jag har tentat av hela Psykologi A.
När vi kom hem så var det tänkt att vi skulle sitta en stund i solen och njuta, jag och Krimmi, men istället blev det att tvätta hela röda bilen inuti för nu jävlar ska den säljas, och jag ska få pengar för städningen, sedan började regnet ösa ner men vi hann bli klara precis i tid. Sen dess är det bara plugg plugg plugg och så kommer hela nästa vecka också se ut förutom på torsdag då vi tar oss an bajenpundarna.

Med dig mår jag som bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0