hejhallåisjukstugan

Efter att min kropp spelat mig hundra olika sjuka spratt igår så sa min mamma att jag skulle stanna hemma idag och kanske på fredag beroende på hur jag mår. Men feberfia har en enkät att avsluta och dela ut så jag måste ändå pallra mig iväg till skolan, dock inte JENSEN utan nu ska jag till underbara Helenelund! Underbara HLD! Vilka minnen vilka år, fyfan man blir glad bara man tänker på det.

Aja nej nu kanske man skulle ta och klä på sig. BTW jag och Sanne har sympatikroppar, för hon är oxå sjuk. Det är nämligen så att så fort nån utav oss blir sjuka så blir den andra också sjuk med extakt samma symptom. Imåndags t.e.x då rann näsan, ögonen var helt rödspränga, kliade och det kändes som om det skulle ploppa ut och sedan som toppen på allt dunkade huvudet som en basketboll under en basketmatch. Jag får sms av Sanne och hon säger att hon också har samma problem. Aj aj, kan det vara så att vi varit med varandra för mycket? Hur ska det gå i Alanya? Fyllespy för den andra? Nej usch huvva det vill jag inte ens tänka på....

Kommentarer
Postat av: sanne

hell no!

måste min korpp också fylle****** alla engelsmän eller hur fan de stavas, alla lejd britter?! hell nooooo, hellre fyllekräks jag åt dig, kanske bakom en husvagn vem vet hahahaha :D

2009-05-07 @ 16:22:52
URL: http://barasanne.blogg.se/
Postat av: sanne

ELLER så är det såhär , att våra kropps inte setts på typ en vecka! så som försöker sammanföra oss , ooooh vilken teori, tror jag blir smart av allt pluggande! hell yeah ((: 30d.

2009-05-07 @ 16:24:18
URL: http://barasanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0