Hasta la vista


Skola idag.. nehe? jo det blev det faktiskt. Bussen gick hemifrån 07.01 och alarmet ringde 07.40 så det blev på med kläderna, graba ett äpple och ge sig iväg till bussen. Nej jag försov mig inte, jag hade ställt klockan på 07.40 helt medvetet. Skolan bjöd idag på samhällskunskap då vi började med vår sista uppgift nämligen uppsatsen. Vi har fått helt fria händer och skriva om vad vi vill, så jag har valt fotbollshuligalism därför spenderade jag lektionen på sverigescenen.se mycket bra och intresant sida.

När det sedan blev dags för svenska så intog jag en vågrättställning på tre stolar, i med ipodlurarna i öronen, på med luvan och tiden bara flög iväg och så kom vår matte lärare och vi förberedde oss inför nästa veckas tema dag.


Blä måste hänga tvätten nu, eller vill någon göra det åt mig ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0