Ditt jävla vider!

Spotta på tunnelbanan, uscha äckligt. Folk som beter sig allmänt svinit så att det förstör för andras trevnad. Nej det är inte ok! Saliv ska antingen ligga kvar i munnen och sväljas eller så ska det ut på marken INTE GOLV, utan ren mark, jord, asfalt, u name it men inte på tunnelbanegolvet eller framför allt inte inomhus! Det är så otroligt äckligt och jag hatar alla människor som spottar på tågen. Jag får lust att stäla mig upp och bitchslappa vett i människan och trycka ner deras huvud mot loskan och tvinga dom att slicka upp det. usch så jävla vidrigt! Men är man ett vider så ska man vider behandlas. 
Jag har en vän som trotsar alla dessa punkter, hon spottar överallt speciellt när hon är rund underfötterna och hon har inte ens fyllt 18 så hon får inte dricka alkohol, hon är en laglös jävel. Men hon är ju oxå bajen pundare så vi har ju inte så mycket mer att förvänta oss från henne. Hon kallas för Musse men hon heter Maria Eriksson, och trots hennes äckliga vanor så älskar jag henne något otroligt mycket!

Kommentarer
Postat av: spottloskan

hahahahahahahahhahahahhahahahhahaha!

2009-05-09 @ 19:13:19
URL: http://mariaae.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0