Care bag. Det här är mitt egna lilla party, det kallar jag livet



Fredagen spenderades med det sköna folket och kvällen slutade 05.30 på Gauws soffa, där blev jag kvar till klockan 9.30 sedan var det tåget hem och raka vägen hem. Käkade och la mig i soffan brevid Charlie och de andra grabbarna. Lite sömn blev det...tills Hörberg som hade snarkat kudde i min säng kom ner och tvingade ut mig på studsmattan där det blev nån timmes sömn och sol. Vi hann med å kasta lite boll också, roligt roligt men man var tvungen att hålla koll på vissa kroppsdelar eftersom endast bikini satt på kroppen.

Hörberg och jag satte oss i bilen och gled iväg till ica där jag stötte på några gamla klasskompisar. Galna nog så skulle de ut och tälta. Aja inne på ica gick vi loss och handlade kvällens middag, sedan åkte vi hem och lämnade den. Kökspersonalen fick sköta skitgöran, dvs laga maten, Hörberg och jag åkte iväg och plockade upp Maria som skulle till Carro, när vi hade släppt av henne och var på väg ut på E4an så såg vi världens rökmoln så vi bestämde oss för att leta reda på branden. Spåren ledde oss genom danderyd, mörby, täby och sedan för att ta oss till Sollentuna, Hagby tippen där världens brand var igång. Vid den här tiden ringde Ida och sa att vi skulle komma hem eftersom maten var klar. Det är gott med grillat! Efter maten bänkade vi oss framför tvn och eurovision kickade igång och visst var han bra, Alexander Rybak! HEJA NORGE! Direkt efter så blev det bingen och upp 10 imorse för att jobba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0