Banga deppet och fixa peppet

Whats going on lixom?
Är det bara jag som inte tittar på ManU-Barca idag? Verkar så, men jag såg i alla fall första halvlek, och nu vill jag bara sova sova sova. Och vi har sovmorgon till 9.40 imorn! Ohja, vi har fått komp ledigt en morgon som denna. Mycket passande får jag säga, klassen som röstade fram dagen BRA JOBBAT klassen (eller a den delen som röstade på imorn). Jag ska verkligen se till att njuta av de extra 95 minuterna som jag får sova.

Och imorn när jag vaknar upp så är det en ny dag och det är derbydag! Inte helt fel! Vi börjar dagen som vanligt i skolan sedan bär det av till kingstown där jag, John och Tessan(?) ska avjnuta ett par bira, sedan blir det avfärd mot solna där nästa pack väntar och ännu mer bira.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0