Är det jag...

Är det jag som gåt i skolan med mest läxor eller? Nej egentligen inte. Jag har tänkt på det där om att jag tjatar rätt mycket över mitt skolarbete och om att det är så himla mycket men egentligen är det ju inte mycket. Om jag bara skulle rycka mig i kragen och se till att göra uppgifterna när de ska göras istället för att bara skjuta upp dem så skulle det inte alls vara så mycket som det verkar.

Och nyss fick jag tillbaka resultatet på en uppgift som jag satt och gjorde, som vanligt, 2 timmar innan inlämning. På uppgiften så uppnådde jag 4 av 5 kriterier. NAJS. Uppgiften bestod av 2G, 2VG och 1MVG kriterier och uppnådde alla utom ett av VG kriterierna. I'm on a roll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0