Nej vi dricker vår frukost

Imorse ringde klockan redan vad halv 9 men jag klev inte upp förens 9.00 och så bar det av till Sannes skola för att lämna in en bok+matkort. In till stan satte oss på ett café, åt frukost. eller jag snarare drack frukost, jag en smoothie och Sanne thé. Därefter stosade vi runt lite trillade in på ett thai-ställe där det blev wook till lunch, sedan åkte vi och hämtade våra linnen och de är perfekta, eller mitt  är lite stort men trycket är perfa. Vi hittade även en svensk flagga som vi ska hänga på balkongen.
Och nu sitter jag klistrad framför datan för att skriva klart min samhälluppsats. Det går bra faktiskt förutom att jag har alldeles för mycket att skriva så jag vet itne hur jag ska få ner allt på pappret. För mycket tankar för lite space, dock har jag 10 sidor att skriva på och jag vet att allt kommer inte gå åt men det är just det att alla tankar är så röriga och jag vill inte missa något, allt ska med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0