med flaggan i topp

Det känns verkligen som om det sitter en jätte på mina axlar och han nöjer sig inte bara med detta utan han pickar mig även i huvudet så att jag varken kan tänka eller slappna av. Jätten kan vi kort och gott sammanfatta som samhällskunskpen och varför i helvete ska Jensen prackla på oss inlämningsuppgifter in i det sista. Den ända kursen som tagit det lugnt siste perioden och inte bara sista perioden utan hela terminen! Datakunskapen är vad jag talar om, jag fick VG som slutbetyg för att jag hade missat ett ynka MVG kriterie. Aja strunt samma, Jensen är trots allt bra ändå. Även om de tvingar på oss Summer Games i ur och skur, jag tror nog att klassen med den största frånvaro procenten kommer att ta hem den poängen imorn oxå. Ditchar-klassen lär ditcha summer games imorgon också, det gör i alla fall jag. Med den vita flaggan i topp så ger jag mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0