Jaså jaha

Ja vad är det som har hänt? Absolut ingenting i princip. Varit på Värmdö och hemma hos Sanne i helgen. Åkte hem igår för att hämta nya kläder. Skulle blivit upp plockad av Per på hans båge, men det blev ändrade planer eftersom det tog lite längre tid än väntat med det han höll på med. Så istället för att åka motorcykel hem till Sanne så fick jag åka finbilen med Micke och Maria. Blev en extra tur ut till djursholm oxå, bilpromenad som det så fint kallas. Vi hoppas på fler sådana i sommar och då kanske det till och med kan bli med den röda ferrarin. 

Och nu då? Jo nu ska jag göra ett matte/svensk arbete som ska redovisas imorn, sedan tänkte jag börja med min samhällsuppsats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0