full rulle in i det sista

Sitter i soffan hos Sanne och gör skolarbete samtidigt som viva la bam går på tvn. Mattesvenska analysen klar, jahopp då var det bara samhälls uppsatsen kvar. Blir väl upp tidigt imorn och fortsätte med den sen inte till stan hämta linnena från tryckeriet och sedan blir det dirket hem igen för att fortsatta med analysen, den ska vara inne på torsdag och jag har inte mycket tid till övers på torsdag så imorn måste den vara klar. Och jag måste även göra några matte tal som jag sedan ska presentera för min lärare på torsdag. 

Och vi får heller inte glömma att gratta Linnea som fyller 18år idag och Emmapemma fyller 19år idag. Så grattis på er kalasbarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0