Sleep tight my crazy horse

Även idag när jag vaknade så hade missade samtal och massa sms. Jag måste verkligen sova djupt nu för tiden för jag vaknar inte utav något. Trött och sliten människa. Kanske är jag en gammal människa i en ung kropp?

Men iaf, när jag väl vaknat klädde jag på mig snabbt åt fruksot och brummade ner till vallen för att möta upp Linnea. Vi rotade runt lite i förrådet och fixade med lite grejer som behövs till fysen på fredag och till Prag resan. Men efter cirka en timme bar det av hemmåt igen då jag tvingade med Ida till stinsen så hon fick shoppa lite och sedan när vi kom hem så började vi leka runt lite med kameran och hennes skor. I LOVE HER SHOES! Hoppas hon glömmer kvar några när hon flyttar.


2 utav hennes underbara skor, men åhnej dessa är inte de ända. Ida är nämligen lite som Carrie i Sex and the city, hon kan nämligen aldrig få nog av skor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0