Sandhamn

08.45 kom mamma och väckte mig, så det var upp stoppa mackan i munnen och svälja sedan bar det av ner till båten. Vid 10 hade vi kastat loss och satt igång motorn, och den burmma på fint ända bort till Sandhamn. Resan dit tog 3 timmar men för mig kändes det som 20 minuter men det kan oxå vara för att jag somna på min lilla soldyna. På Sandhamn blev det mat, sol och bad, dock inge bad för mig eftersom det var på tok för mycket sjögräs och tång. Inget jag gillar lixom, så det gick fet bort. Ja sedan var hea den dagen slut, ute på sjön från 10 till, jag tror den hann å bli nånstans runt 20.00. Så det blev ju som sagt ett par timmar ute på sjön. Men inge bilder eftersom min kamera har lagt av helt och hållet nu men det ska vi nog kunna ordna upp imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0