Old and new faces


Gårdagen blev en kväll på saxen och dit kom många gamla ansikten vilket var mucho fun! Det togs massa bilder men eftersom folk envisades med att ta bort bilder trots att jag sa att min kamera är trasig och om man tar bort en bild så väljer dem slumpmässigt att ta bort fler bilder, så många bilder försvann som sagt igår. Det fanns bara 4 bilder kvar på kameran när jag starta den imorse, så alla ni där ute... RADERA INGA KORT FRÅN MIN KAMERA!
Aja nog om kameran, på saxen hade jag det otroligt roligt även om det kanske inte märktes så mycket eftersom jag hade världens jävla tandvärk, jag håller nämligen på att få mina visdomständer och det är inte kul! Så det blev inte mycket sagt för min del igår, jag brukar ju i vanliga fall babbla på som bara den, men dock hade jag kul ändå och ser fram emot fler kvällar som denna!

Kommentarer
Postat av: isabelle

mina jäkla tänder växer också ut nu! :o

2009-07-13 @ 18:25:50
URL: http://isabelleeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0