Oj oj, kunde det blivit mer spårat!

Nej jag tror inte det. Gårkvällen blev en kväll i särklass. Började med pizza med sommar favoriterna, tror dock att de blir mina favoriter året om. Eller ja klart de är, mina fina små favoriter. Nu ska vi bara smiska upp Isabelle ur hennes lat-arsel-skottkärra och se till att hon följer med ut på riktiga äventyr, jag ser nämligen en liten partner in crime i henne. Hon må se snäll ut men jag vet att det bor en liten djävul i henne och den ska jag locka fram!

Efter pizzan bar det av till ett hak där vi såg sista minutrarna av AIK- Malmö, och för att därifrån senare ta sig vidare till Måsen. Man kunde nästan tro att det var helenelunds reunion, men det är en helt annan historia men FAN VA KUL VI HADE!


Kommentarer
Postat av: johan

olé olé olé olé Daniel Örlund!

2009-08-01 @ 02:36:30
Postat av: caroline

<3333

2009-08-04 @ 01:29:12
URL: http://carolineblixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0