Nytt rum?

Min syster har planer på att flytta utomlands i höst med en kompis och jag kommer sakna henne sjukt mycket, dock vet jag att mamma kommer köpa en resa till oss så vi kan hälsa på henne. Men det jag längtar mest till är att få ta över hennes rum. Sorry men det är sant, mitt är alldeles för litet + att jag är den ända i familjen som inte bytt rum en ända gång sedan vi flytta hit för 8år sen. Förstår ni, samma rum i 8 år! Och det känns som om det blir mindre och mindre för varje år, men det kanske är för att jag fyller det med nya saker hela tiden. Det senaste tillskottet snodde jag till mig igår i form av en tv.

Nu under renoveringen så har vi inget vardagsrum på nedvåningen så då åkte stora tvn upp och den lilla tvn sattes i skuggan så inatt när jag kom hem satt grabbarna vid stora tvn och spela tv-spel och jag ville se på GSH så jag flyttade in tvn till mitt rum och nu är den här för att stanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0