Lika barn leka bäst!

Ja sen sist jag skrev har det hänt mycket. Jag Maria och Carro blev inte kvar länge på altanen utan vi gick iväg till Vangen istället och joinade grabbarna. Och dagen efter vaknade jag upp på altanen, såklart hde jag dragit ut madrassen på altanen eftersom Maria och Carro sov i min säng och jag tycker det blir ganska så trångt att sova 3 i min säng. Dock fick jag sällskap av Dante ute på altanen så jag sov som en stock, vakthund = man behöver inte oroa sig för något.

Kvällen spenderades med systrarna och Maria, vi åt middag i Kista och sedan sg vi filmen The Hangover, sjukt rolig! Sedan bar det av hem igen och det var bara att bänka sig framför tvn där CSI, Criminal Minds etc gick efter varandra i ett par timmar, så det blev sent i säng men det gjorde inget för jag har ju inget jobb att kliva upp till på mornarna, dock har jag ju lovat mami att städa under tiden jag är hemma så jag kanske borde ta tag i det snart, eller aa slutföra jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0