It feels good, really really good, I promise you

Brännan som jag införskaffade mig nere i Turkiet är sedan long gone och det känns som om den tynar bort mer och mer för varje dag som jag inte är ute i solen, men vart är solen? Jo idag sken den borta i ropsten under en fotbollsmatch. Där satt jag, Carro och Maria och tittade på matchen och njöt av solen. Det är tur ändå att jag har grunden från alanya för det kändes iallafall som att solen lockade fram lite utav det bruna i min hud, synd bara att jag hade leggings(?) på mig idag. Men imorn då tar jag av mig allt, då slänger jag kläderna och hoppar på en båt och driver ut till havs. Nej så långt vet jag inte om vi kommer men ut med båten ska jag iallafall och jävlar vad jag ska ligga och steka i solen. Vi drar ut tidigt med båten eftersom det lovas solsken och hela 22 grader redan klockan 9.00 imorn bitti och tempraturen blir inte sämre under dagen utan den reser sig mot de övre skalorna på termometern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0