En ny dag idag

Gårdagen var både bra och dålig. Den var helt toppen bortsett från att kalas barnet Carro tappade väska med leg och hela fadderullan. Men det började bra iaf, vi tjejer möttes upp och begav oss till kalasbarnen helt utan förvarning de visste alltså ingenting. Så helt plötlisgt hörde de en kör som sjöng jag må de leva, och glada blev de. Sedan klädde vi ut dem och det bar av in till stan där de fick byta om igen och fick en massa uppdrag att utfärda. och då upptäckte vi oxå att väskan var borta, Micke T kom och hämtade kalasbarnen och vi andra stannade kvar uppe på kryddhyllan och drack lite. Och vad ska man säga om sällskapet jo vissa var trevliga (tjejerna såklart) men de andra kan man ju säga vad man vill om, bajare hela bunten. Men stolt som en tupp gick jag och visade upp min rygg, och det var inte jätte populärt men de diggade mig ändå, sedan blev det dags för att åka Insane och jag har aldrig varit så rädd som jag var innan men väl under själva åket så var Micke mer rädd än jag och han höll på att spy men det kan ju varit drickan som var på väg upp oxå, dock stannade den i magen. Efter åket bar det av hem och Micke T kom och hämtade oss med bilen så vi slapp gå. Och idag har vi(Maria & jag) bara slappat och varit en stund hos Carro och nu är det dags för att åka och köpa färg till håret, dags att byta hårfärg. BAJS OUT SEE YAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0