elektronik är inget för mig

Allt bara går sönder hela tiden.
Min väldigt omtalade mobiltelefon gick ju sönder förra veckan då jag var på bio. Jag stängde av den precis som man ska göra och sedan dess går den inte att starta, och att lämna in den till the phone house IGEN är det sista jag skulle göra så det blir inte av. Istället måste jag införskaffa en ny, och hell yeah för det.

Men så var det ju det här med pengar oxå... hmm..? nej mobilen läggs nog på hyllan tills ett ganska bra tag framöver. Jag har ju trots allt en gammal som fungerar, dock inte den flashigaste mobilen, utan den här luktar nostalgi, men hey nostalgi är bra. Det är inte bara bra, det är grymt bra! Ända problemet med telefonen är ju att alla sim-korts kontakter hamnar helt kokobäng åt fel håll så det gäller att komma ihåg vad man döpt folk till och vad de heter i efternamn för det är nämligen det som kommer upp först.

Skicka ett litet sms kräver ibland stor aktivitet och hjärngympa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0