2 timmar det borde väl räcka?

Egentligen skulle jag varit ute och sprungit med mor min idag men det blev aldrig av eftersom jag var i kista och köpte ny almenacka och en smartliten plastfickesak till skolan, ja och direkt från kista bar det av hem till Maria där det blev potatissallad och brändaköttbullar med frusen mitten. Ja klockan blev ehlt enkelt för mycket och när jag kom hem vid 10 snåret så satt mamma och spelade spel och smuttade på ett glas vin. Ut och springa på ett glas vin, nja det känns väl lite sådär, nåstan som om springrundan tappar hela sin mening. Så istället blev det promenad med hunden och påvägen plockade vi upp Maria som glatt joinade oss på vår "lilla" prommis. Vi gick ner till vallen och sedan till centrum och hem igen, det tog lite mer än 2 timmar men det borde väl jämna ut en springrunda?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0