You're about too cross over to the dark side

SItter och väntar på att Sannebanne ska komma och hämta upp mig, sedan åker vi hem till henne och pluggar. Hon måste hjälpa mig med ett arbete. + ett argt mail som jag måste skicka till min psykologi lärare. Hon gav mig IG och när vi hade betygssamtal sa hon att jag hade G och skulle få det i kursen, men sen idag när jag fick betyget så fick jag IG och hon har inte ens sagt något om att jag skulle få det. Nej hon ska få mer en ett argt mail, hon ska få flera. Hon ska lära sig av sitt misstag. Nu börjar terrorn...
Betyget får jag skylla mig själv för om jag verkligen förtjänar det men jag har ju fåt G på allt jag lämnat in och på provet fick jag G +att jag uppfyllde vissa VG kriterier. Men det jag är arg över är att hon sa till mig att jag hade G så jag fortsatte precis som jag gjort innan och sen så får jag IG utan att hon ens säger något till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0