Svenska tjejer har ingen rätt till talan

Iaf om man skulle lyssna på turken från igår. Men nej nej, jag är inte den som är tyst. Synd bara att det skulle gå ut över Sannes näsa. Jävla turkjävel, fan va arg jag blir. Det hela började med att vi kom in på donken för att värma oss och vänta på Tomas, sedan sitter jag och Sanne och diskuterar mina strumpbyxor varpå turken vid bordet framför oss börjar kalla mig för slampa och massa andra opassande ord. Vi ignorerar honom i början men han fortsätter tillslut tröttnar jag och frågar vad hans problem va och att jag tyckte att han ska bara tyst. Han blir helt rabiat och tillslut knuffar han ner mig på golvet och sen ger han Sanne en rak höger rakt på näsan. Det hela slutar med att snuten kommer dit och vi fick sitta i förhör och sedan åka iväg till sjukhuset för att kolla Sannes näsa.

Och vi som bara skulle ha en trevlig kväll med Sannes lillasyster och några kompisar, för att sedan åka hem till Tomas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0