Seger!

När jag kommit hem igår så hann jag bara vara hemma 30 minuter sedan bar det av till ishallen för match. Flicklaget hade match mot Kista så det vara bara att åka dit och coacha dem. Vi vann med 3-0, yes! Skön seger kan man lugnt säga att det var.
Maria ringde innan matchen började och sedan kom hon till ishallen och tittade, även Ida Rosen och Carro var där och titta. Sedan åkte vi hem till mig och chillade. Vi satt framför datan och fixade med hennes blogg design och fixade med lite roliga bilder. Klockan hann att bli rätt mycket så jag tvingade henne att sova kvar eftersom jag inte ville sova själv. Jag har ju delat säng hela veckan uppe i Älvsbyn, så det skulle kännas kontsigt att sova själv nu när man vant sig vid att någon ligger brevid. Inatt får jag väl tvinga Kalle att sova i min säng, eller Ida kanske.
Men nu ska jag fortsätta förminska bilderna från Älvsbyn så att ni kan få se dem oxå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0