Sannes place

Gårdagen blev full av leta jobb tid. Vi satt och sökte till hundratusentals olika jkobb och nu ska vi på några intervjuer. Skönt det kommer lösa sig med jobb iaf. Vid 18.00 åkte vi hem till Sannes mammas kompis Anna för att äta tacos. Och skojja inte om hon bodde i ett stort hus. Vafan de hade till och med bio salong hemma. Lycko dom ungarna!

Sitter just nu i Sannes säng men ska snart åka hem för att göra mig i ordning och sedan gå förbi cafet och visa upp mig som hon så fint sa att det var det ända jag behövde göra. Så jag måste väl egentligen förbereda mig på lite frågor iaf.
Efter "intervjuen" åker vi väl hem till Sanne igen och sedan blir det lite vinkväll. Vart det bär av får vi se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0