Om det ändå vore så kul varje dag

Idag hade jag, Bellis och Sebbe sjukt kul i skolan. Fast jag tror nog inte att de andra uppskattade vårat samtalsämne, eller jo innerst inne så gjorde dem nog det fast det vågar de inte erkänna! Alla gillar att prata omdet, hell yeah jag älskar det! Det finns inget stopp på mig och Billes när vi väl kommit igång. Jag kanske ska börja gå till skolan? hmm.... tankestälare där. Bellis lovar du mig att vi kommer ha lika kul varje dag, ja då fan lovar jag att komma till skolan VARJE dag!

Idrotten idag, jooo jag skriver så jag överlevde. Fast det var nog mest för att jag låg på sidan brevid planen och kollade på medans de andra sprang runt och lekte spökboll. Ibland kan det vara bra att vara sjuk. Dock spedde jag på lite extra för att slippa idrotten i 2 veckor till! YEAH GO ANNA! Jag gillar idrott men hallå, vi har ju ledarskap nu så då är det nån från klassen som leder varje lektion och hur kul blir det egentligen när man bara spelar bandy och fotboll typ. Eller allas favorit killerball! Fast i skrivande stund låter det kul, men nej nej tro mig det är inte kul. Vår klass går verkligen in för det. Om jag säger så här...
Vår klass är indelad i 3 läger, så det blir krig när det är tävlning pågång i vår klass. Det är blodigt allvar, alla hatar varandra. Det är fan värre än att möta parralell klassen, fast då jävlar när vi gör det då blir det som någon sveper en magisk hand över vår klass och alla blir ett lag och kämpar tillsammans men annars är rent blodigt hat. Tänk er andra världskriget, det ät Hitler mot Judarna. Tänk gnaget mot Ifk Göteborg. Tänk gas. Tänk USA mot Irak. Tänk Palestina mot Israel. ja nu är vi inne på rätt banor iaf. Ungefär så är det.

Nej för att citera Maria pappa så säger jag tjillevippen och somnar fast dock utan alkohol, idag.

Kommentarer
Postat av: isabelle

HAHA! Klart jag kan göra så att vi har sådär kul varje dag!

2009-01-13 @ 10:01:47
URL: http://isabelleeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0