Is it pleasure in your mind?

På vägen till skolan idag stötte jag ihop med John, världens bästa John! Fan va länge sen, saknat den grabben. Så skolan flöt på snabbt idag. Engelska i 2 timmar, JAG KLAGAR INTE! I love it. Sedan var det matte, oh boy JAG KLAGAR!I hate it. Men det blev lite skratt på matten iaf när Isbelle helt plötsligt från ingenstans börjar skratta och sedan säger... Take it easy baby, make it last all night. Med tanke på gårdagaens samtalsämne så finns det ju vissa som behöver göra det.
På vägen hem hade jag lite eyecandy framför mig på tåget, mumma! Och nu sitter jag i sängen och lägger in bilderna som togs igår och idag. När jag är klar med det ska jag fortsätta städa mitt rum så att jag kan börja med mitt svenska arbete. Dock efter Miami Ink. som är klockan 19.00 på discovery channel. Yes I am addicted to tatoos.


Kommentarer
Postat av: isabelle

HAHA SJUKT KUL!

"Take it easy baby, make it last all night!"

2009-01-13 @ 18:55:46
URL: http://isabelleeriksson.blogg.se/
Postat av: anna

haha du vet vem jag mena va? haha

M+S haha

2009-01-13 @ 19:28:26
URL: http://taenbira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0