Huvva!

Helgen har varit hur bra som helst! I fredags var jag, Sanne, Lukas, Simon och Anna (Sannes mami) på lekpalatset(?). De hade invigning och vi gick dit för att leka och dricka. Dock fick jag och Sanne bara ta 2 glas vin sedan tyckte de att vi skulle börja betala men det ville vi inte eftersom vi ska spara allt till Alanya! Sedan bar det av hemmåt för att se på film.

På lördagen ringde klockn vid 8 eftersom Sanne skulle upp och jobba. Då åkte jag hem och gjorde mig iordning för jobbet. Sedan åkte vi och plocka upp Sanne, åkte till långholmen och jobbade. Serveringen gick super och vid 10 öppnade vi baren, så där stod jag, Sanne och Kajsa och blandade drinkar, men eftersom vi inte hade mycket att "leka" med så fick vi testa oss fram. Men vi kunde ju inte servera äckliga drinkar så varje gång gjorde vi minst 2 drinkar och provsmakade vi ena. Så vi hann alla tre bli lite på lyret innan vi slutade. Vi fick dricks i baren och för de pengarna tog vi taxi in till centralen där vi mötte upp Olivia och hennes kompisar, sedan bar det av hem till Tomas.

Vi kom väl hem vid 7 imorse tror jag, eller den kanske va 6. Ingen koll helt enkelt, men vi vaknade klockan 4 av att Krille kom in studsandes i rummet och var hur energisk som helst och ville åka och käka spånga macka. Sanne och jag var inte sena med att tacka ja till det erbjudandet.  Sen har vi bara tittat på film hela dagen och nu sitter jag hemma i mitt rum och ska snart sova. Imorn blir det intervju på lekhuset. Håll tummarna för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0