Händelserik dag?

Nej det skulle jag inte påstå....
Att jag blev sen till skolan.. ingen förvåning.
Att SL är sämst och deras trafik inte fungerar... ingen förvåning
Att skolarbetet som jag hade tänkt börja med idag inte blev gjort.... ingen förvåning.

Men annars har det varit en bra dag. När jag kom hem från skolan så var det middag på en gång och sedan började jag städa på rummet, men det blev inte klart. För som vanligt fastnade jag framför datan, denna gång var det Ryan Sheckler säsong 2 som lockade, och nu är alla avsnitt slut så nu har jag inge mer att se.
Kanske ska jag läsa ut de sista sidorna som är kvar på Pamela Anderssons bok STAR. Måste bara säga att den är fan grym! Ta mig inte för den som gillar att läsa böcker för det gör jag verkligen inte. Iaf inte när man blir tvingad till det och helst så vill jag välja stilen på boken helt själv. Jag gillar böcker som man kan relatera till eller asså verkligehets baserade texter. T.ex,  EGO girl av Carolina Gynning, På liv och död av Gitte Nillson (svullo boken!), Privat av Carolina Gynning och Alex Schulman, Det ska bli ett sant nöje att döda dig av Magdalena Graaf. Det märks vilken typ av böcker jag gillar eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0