Breath

Släkten har lämnat boet och jag kan andas ut! Dock har jag suttit vid tvn under kvällen för att slippa dem, fast det var inte så farligt under middagen iaf. Hela släkten har ju inte varit här så det blev lite mera avslappnad stämming. Men annars väljer jag oftast att skippa våra middagar.
 Jag vet inte varför man jag hatar släktmiddagar och sånt, uscha tvi blä! Kanske bara för att min släkt är så stel och tråkig.
Ibland vill man bara trycka i er en flaska sprit var så att ni blir roliga. Fan släpp loss lite! Ni är inte så pryda som ni tror.

Jag ska bjuda på ett av mina favorit citat från en av våra släktmiddagar, kommer faktiskt från en av de äldsta.
-Ända sättet att klara sig igenom de stora släktmiddagarna är med alkohol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0