AS goes Älvsbyn

Första dagen, käkade på kebab house, var ute på promenad, var i Bubbens stuga och satte igång värmen. Stugan låg mitt ute i skogen så vi fick gå med ficklampa för attse något.


Andra dagen, Nyår! Började tripp till bolaget och sedan frukost. Vi gjorde oss i ordning och väntade på att Martin och Kenny som skulle komma och hämta upp oss sedan for vi iväg till Mange och fortsatte föra sedan bar det av till Kåbdalis, där vi hade sjukt kul!

-klassiker bilden!

Tredeje dagen, Dagen efter. Sanne är sjukt vig så hon visade hur högt hon kunde dra benet. Vi åkte bil, satt uppe på taket.

Fjärde dagen, vi drog till piteå och "shoppade" vi åkte till ett köpcentrum där vi hittade massage stolar som vi satte oss i. På kvällen chillade vi hemma hos Bubben.

Femte dagen, Party i Boden!


Sjätte dagen, vi vaknade hemma hos Martin, traskade till konsum, segade hemma. Gick promenad mitt i natten kom hem 06.00, lånade en spark (ställde tillbaka den!). Vi skulle vara vakna tills vår buss till jokkmokk, men somnade vid 7.


Sjunde/åttonde dagen, missade bussen till jokkmokk. Vaknade, gjorde mat, sedan packa vi piglet och begav oss hem till Sannes kusin där vi skulle sova för natten eftersom Anton skulle iväg. När vi fixade oss och gjorde oss i ordning inne i badrummet så fick min mobil damp och myrornas krig uppstod. Sedan blev det middag och förkrök sedan bar det av in till piteå men jag haed glömt passet hemma hos Anton så jag släppte bara av de andra sedan åkte jag hem till kusinerna igen och chillade där tills de andra kom tillbaka. Och då var det efterfest som gällde, vi gick inte och la oss förens vid 9 på morgonen, så när vi vakna kommer jag inte ihåg men då drog vi till byn och handlade pizza och godsaker för kvällen. Eftersom Anton inte hörde av sig och sa att han var hemma så blev vi kvar där en natt till och även denna natt blev en sen natt. Vi tittade på 3 "skräck" filmer och en komedi. Skräckisarna var så dåliga att jag för det mesta bara skrattde. Och jag som brukar vara helt livrädd för skräckisar, men de filmerna vi såg var sämst.

 - Flygplatsen påväg hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0