83, 137dagar kvar!

Har precis kommit hem från skolan. Det gick faktiskt bra i skolan idag förutom att jag blev väääldigt sen eftersom tåget var 40 minuter försenat. KUL! Nej men det gjorde bara så att jag slapp matten, no complains there!
Snart ska jag iväg till ungarna och vara barnvakt. Happyface here comes the money! Fatta att jag och Sanne ska till Alanya!

83 dagar kvar tills jag blir jävlat 18år!
137 dagar kvar tills planet lyfter mot Alanya!


Nej nu måste jag packa väskan. Jag ska hem till SanneFuck direkt efter barnvakteriet, jag snarkar även kudde där så vi hörs imorn! Eler jag skriver väl något hemma hos henne oxå men....jaja vi höres!

Kommentarer
Postat av: sannefuck

så jävla kung med alanya :D

2009-01-20 @ 15:41:46
URL: http://barasanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0