135 dagar kvar till Alanya!

För ovanligheternas skull sitter jag hemma hos Sanne och filurar.
Skolan flöt på bra idag och jag blev först klar på datakunskapen så jag fick gå hem efter 20 minuter, sedan åkte jag och hämta A&L på skolan. Efter det mötte jag upp Maria och Agge och vi gjorde lite ärenden, bla banken!

När jag kom hem till Sanne så satte jag igång med matten, som jag får hjälp med, av Sannes farmor. Det gick super nu fattar jag lite mer en jag gjorde förut iaf. Efter ett tag kom Chrillebajs över och vi tog en säng med bilen, as mysigt. Bara glida runt i bilen i över 2 timmar. MYS! Åka bil på kvällen är det bästa.

Men nu är det dags att sova, måste upp tidigt till skolan.

Kommentarer
Postat av: Sanne

Åka bil är så ofantligt mysigt!

2009-01-23 @ 11:44:46
Postat av: Anonym

det bästa! som terapi fan! love it!

2009-01-23 @ 13:41:25
Postat av: sanne

afan jag med, då är vi två .. som vanligt

2009-01-23 @ 16:22:35
URL: http://barasanne.blogg.se/
Postat av: anna

som vanligt team AS

2009-01-26 @ 08:15:01
URL: http://taenbira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0